Pages

Friday, April 24, 2009

Update laju2 tnda syg Malaysia!!!

wokeyh..aku takde menda nk update ttg aku arini..nothing special happen sbb keje aku cume kna belajar jer buat sementara waktu niyh...final2!!

tapi cam tak bese lak kan..tyme busy2 camni la sebuk nk update la..nk bce blog org laen yg tetibe aku rase menarik sesgt..cm jakun jewr..kalo ade award best follower utk time exam ni aku rase cam blh jadik calon juara..hahah

sedang aku sebuk2 jadik YB yg cam melawat kawasan blog..aku bace satu blog yg mmg slame ni aku follow..tetibe aku jumpe luahan perasaan mamat ke minah ke yg ckp warga malaysia tak blh berdiam diri..hoho..aku pn cam semangat arr kan nk link ke situ..sesape yg ngaku warga Malaysia..cpt bace blog sengal ni..click sini

dari sudut hati aku...aku saket ati plus mencik kat sumer warga ***tttuuutt...


then sesape yg dah bace tu jgn memalu bukak page ni plak tnde sokongan padu...tekansini

ok2..aku sekadar menyampai2kan..smoga jadi iktibar..jgn sampai org yg kite tolong pijak pale kiter...renung2kan...

itu je utk hari ni..ok..chapa nk sambung study...chow dulu ekk...

0 comments:

Post a Comment