Pages

Thursday, April 23, 2009

skit-skit je ekk...

ok hari ni aku start exam..start ngn astrofizik n kosmologi.. sgt tak best..i can't even write an essay on certain question..suseh norr pade aku..aku yakin org laen sure blh buat ngn dahsyatnyer..aku bkn jenis yg menghapal..mmg la bkn itu caranyer blaja fizik n subjek2 laen..tapi utk fizik expecially..kalo dah bace tapi tak phm2 gak..last choice hapal je..n kaedah ni turun temurun yaa..org yg menghapal score A..org yg gigih la cobe paham tak dpt A..ni according to wawa n faten arr..diorg pnh amik ngn prof ni..aku tak pnh ade pengalaman ngn prof ni...smlm kabutla kan tnye2 soklan ape yg patut wat...nape aku study tak phm2..adeyh...diorg ckp.."sfa,hapal je..mmg kalo bace tak phm"..so aku pn mlm tu hapal cm hape je..tapi usaha keras aku tak berkesan..aku mmg susah skit bab2 hapal ni..so its end up this mowning..aku tak leyh jwb ngn success..

semoga prof baek hati kasik aku markah syiok2 sket..maleh nk pikir dah...baik pikir utk next2 paper......waaaaaaaaa...menghapal lagik kowt..sains dan agama..baekla..cpt makan kismis byk2 mlm niyh...hahah..

ok cukup la update skit2..nnt update lagik yaa...bubuii..

0 comments:

Post a Comment