Pages

Sunday, April 19, 2009

suci murni..

melihat blog aku udah berubah wajah terase semangat lak nk conteng2..pnye la payah aku nk decorate page yg tah pape ni..insert ni,ilang itu..aduii..hampir kecewa..bkn senang tau nk carik balik kengkawan yg ilang..so sesape yg tade dlm list..please mention it to me..jgn rso aku akn add link ke page korg..

ok..aku nk story sket pasal mkn mlm aku kat RESTORAN MURNI..kat ss2,PJ..sure ramai yg dah pnh pegi..cume aku je ketinggalan skit..kisah nyer start cmni..

ade satu mlm tu aku tdo tak agak2..lena giles..mane tak lena topek msg ckp die kuar ngn kwn2 die..gi mapley kowt..pape je la..aku tak kesah kna tinggal sbb aku nk tdo..hahah..then si baek hati ni blikan mkanan yg shedap lagi byk utk aku..bgn2 tdo syera ade kat bilik aku..sian die..kna teman aku tdo..punce??sbb aku takut tgk jgn tgur yg tah pape tu..aku bgn je kul doblas..syera ckp topek ade kasi makanan..aku pn cm terkejut..aik..cmne blh ade atas meja study aku??sape g amek??rupe2nyer topek call byk kali n aku tak sedar..tdo mati toll..zira tlg amik kan..

mee raja..ape je raje yg die letak tapi sedap gile weii..dah la maha byk..share 5org pn blh..n mmg aku share 5org pn ekk..then si baek hati call..dh mkn??sedap tak??n bla bla..ape tah lagi die tnye..aku tak ingt..yg aku ingt die ckp die tringin nk bawak aku g mkn kat tmpat tu..apekan daya..kete takde..moto pn tade..driver lagi la takde..hahaah..nway..die swiit je pelawa cmtu..


next 2 day..the dream comes true..hahah..double date kat murni..blh tak??ahah..thnx to mr myvi..topek n zra..a nite yg aku mkn tak abes...can u blieve safa tak abes mkn???hoho..kenyang cm nk pecah prut aku yg byk partition niyh..heheh..aku mkn spaghetti bolognese..sedap..ade meatball2...topek mkn nasi goreng marryland..zra mkn nasi goreng napolean..n si pembawa mkn chicken chop special...sape yg pnh g kdai ni mmg tau arr..kdai ni satu je..tapi org yg mkn nyer duduk dari hujung bgunan sane sampai hujung bgunan sini....heheh..bapak hiperbola...tp lebeyh kurg cmtu arr..servis pn ok..tak la lapar tunggu..sekejap je tak siap..so cepat2 g mkn yaaa...
ala..gmbr ni gelap...ok..admit..hp kurg canggeh..n tmpt ni gelap

0 comments:

Post a Comment