Pages

Tuesday, October 27, 2009

nape aku jadi promoter ni?

okay..crita ceritu pasal hari ini..ya rite..lgi dkat nk exam lagi rajen nak update..kan mak dah cakap..TENGOK!

arini sempat singgah library fizik sekejap..kononnye sekejap la..sbb ingt nk g print skit..n fotostat pastyear..skali bukak2 pendrive..takde lak folder yg dicari..aku tak save..damn..sakit hati..

ok takpe..alang2 g library fizik..dpt gak pastyear..nk cari kat main library tu berpinar mata aku nk cari..aku still fail nk cari buku berapakah jbtan fizik punya subjek...dah la nk cari ikut tahun tu mmg payah.. skali salah buku..adoiii..so settle bab2 mencari pastyear...persoalannye..punye mak aii byk ko fotostat..sempat ke ko nk buat sume??....mari berangan....

mase nk balik tu tetibe akak yg keje kat library tu tnye.."kamu pandai tak berblog"...then aku ckp.."bolehla...nape kak?"
maka die suruh aku ajar die cara nk buat link list la..add chatbox la...ok2..gigih aku mengajar..ok sape2 minat kat akak library fizik tu blh la jenguk2 BLOG die..especially umai n bebudak fizik yg lain..mane tau berkenan kat hasil keje die..yg sememang nye buat aku ckp..wow!!......aha!....jgn lupe add as a frenx.

0 comments:

Post a Comment