Pages

Monday, August 3, 2009

tak bertajuk..ngomel sifar..

sambungan kpd balik ipoh dgn duit JPA..
skrg chapa uruskan duit JPA dgn sebaiknye..hopefully..

last weekend keje aku merayap j
e..memandangkan topek tinggalkan aku g pc fair dgn alasan tanak aku bersesak2 maka aku pn kuar ngn syera..syera bli phn baru..aku masih mampu bersabar..kan mission scholar sem ni nk berjimat cermat..ok2..

aku cuma bli kasut baru..jusco sale..muwah2 je sume..blink2 jap mata..i bought this shoe..


worth the money harap2..sbb kasut yg skrg ni mcm dh nk hancus dh aku lanyak..3sem kitorg bersama tanpa dicurangi..ya rite aku ni jenis yg kalo pkai satu kasut tu slagi tak rosak takan ganti lain..tanda setia..

plus..chapa smpat gak grab cadar baru utk gntikan lembu2 peneman tdo..

BEFORE THIS...





DAH BERTUKAR WAJAH..TPI LEMBU STILL MAINTAIN...


napela aku ni suke sgt lembu niyh...aiseh..
elok2 tyme aku dok pikir2 apsal la lembu ni cam ade keistimewaan skit kat hati aku berbanding bnda lain..topek pn layankan aje..skali aku jumpa menda niyh..mmg wat aku rase nk share kat blog niyh...makan dlm gak..sbb jgnla kite jdi lagi worst dari lembu...apeke heii nyer kan...gna akal tnye iman...

















lembu.....oh lembu.......

LEMBU sebenarnya lebih PANDAI daripada MANUSIA kerana...

1 ... lembu tak buang anak dalam tong sampah, longkang dsb.

2 ... lembu tak ponteng kerja... pagi-pagi dia keluar meragut, petang dia balik rumah.

3 ... bila sampai waktu maghrib, lembu mesti balik rumah.. dia tak ada pulak main takraw ke, main bolasepak ke, shopping kat pasar malam ke.

4 ... lembu tak melakukan perhubungan jantina luar tabii.

5 ... lembu tak buat maksiat seperti berjudi, minum arak dsb.

6 ... lembu faham cakap manusia tapi manusia tak faham cakap lembu.

7 ... lembu tak ada pulak beri anak dara dia keluar malam dengan lembu jantan lain.

8 ... anak teruna lembu pulak tak ada nak usung anak dara lembu lain sampai lewat malam.

9 ... lembu punya susu, sapi dapat nama... yang bagi nama minyak sapi tu, manusia lah, bukannya lembu.

10 ... lembu tak ada buang masa membaca artikel karut macam ni...

Jangan mare...aikk...ok insaf chapa!!

okie...tyme utk tdo...

nite...

0 comments:

Post a Comment