Pages

Tuesday, August 4, 2009

hari ini best!!

pagi ni bgn dikejutkan oleh call dari lindut..seb baik ko call..kalo tak msti aku terpakse cncel program arini..mission to be achieve b4 kakak kawen..yey!!smoga berjaya chapa..

aku gerak kul 7..jogging sorg2 sampai tasik..msg diorg tpi diorg stil otw..so aku teruskan jogging..2 round tasek sendirian..dh la selengang2nye tasek varsiti tu arini..maklumla org lain sume ade klas..sgt beshhh...agak2 aku dh pnt aku pn warming down la..skali diorg smpai..ok lindut jadi instructor yg merangkap chef penyediaan menu bekfast pagi ni...tak semudah abc nk makan masakan lindut..so aku kna la larikss dlu baru leh makan memandangkan diorg nk jogging bersama aku..cewah.cam org penting lak..

gmbr ngak ado lagikk..nnt la chapa upload since sume gmbr from camera yatt..yatt sila cepatkan proses gmbr..

so ngn diorg sambung lagi 2 round..jadikla sejarah dlm idup aku kat um ni jog bapak pnye lame plus sgt penat..4 round tasik yg tetibe membuatkan aku rase sgt besau la tasik um niyh..huuhhh..mission oh mission..

then aku cdg nk g amcorp sejurus pas jogging..ala bkn ade org tau aku lum mandi..hehe..tapi bdn pn cm lekit2 so better aku balik kolej mandi n siap2..

perjalanan yg mudah je..cdg nk jln balik kolej tapi super penat dah kowt...so tnggu bas yg tak smpai 5 minit dh sampai...wow..heaven sgt sbb dpt aircond yg blh mengeringkan peluh aku...

balik kolej tetibe rajen lak nk basuh bju..ngn tangan ok..chapa dh insaf skit..senaman tgn jgk tu..

pas mandi trus siap g amcorp..berjln di amcorp kna laju2..tmbh2 dpn vitacare..hehehh..sogan den nk jumpo diorg sumo...

g giant cpai ape yg nk..then g avon..pnye lame aku tak gi avon..akak yg jage kaunter tu pn dah pregnant..hehe..

jln punye jln tak sedar dah dkt kul 2 dah..shopping sorg2 pn blh jd lelame..jarang sgt aku kuar sorg dah skrg..smenjak berteman ni..sila wekk skrg...

smiley Pictures, Images and Photos

padah kuar sorg adalah bile kaki sakit takde pn org yg care2 n tnye2 smpai aku terharu...bese la i kan rasmikan kasut baru arini..hehe..nk jugakk capub..

so singgah guardian bli plaster..then trus gerak balik um..cdg nk trus g lib..tapi byk la plak barang aku borong..so better balik kolej..skali lagi smooth nyer perjalanan..smpai jugak ke bilik...solat..jmpe topek jap bagi baju yg dah siyap berjahit..ulang suara..baju yg siyap berjahit..sgt la bertnggungjwb kan saye....hee..perasan lagi...baju topek koyak skit n aku tlg jahit tapi baju kelawar aku dah berzamn koyak aku tak berinisiatip pn nk jahit..apekah???

mlm lak ade phn call dari en mansur..yes2..dpt job ngajar tuition fizik..i like..

skrg aku update blog lak..tuto optics masih menunggu aku..heeeee..

ok chapa kna sambung keje...daaaaa...

0 comments:

Post a Comment