Pages

Thursday, March 26, 2009

MalamAnugerahKinabalu

dh genap a week dh MAK fasa 2 n baru arini berjaya nk hapdet pasal kejadian aritu..tu pn stlh membace entry terbaru si umai..ewaaahhh..tanak kalah...jage ko umai...

kesah sehari sblm MAK..
ok la malam tu..aku takde la smgt sgt MAK kali ni...ntah la nape kan..maybe sbb aku terpaksa pikir utk keesokkan arinye..kna submit short paper..still hav sumthing to edit...tu la yg cm tak bape smgt..baju kali ni pown simple je..malas dah kowt..topek lak kali ni terlebeyh smgt...soping sakan utk baju die...n for the 1st time sbnrnye aku soping ngn die....wahhh..yela..for info topek aku ni sgt berjimat sbnrnye..nk bli baju die aku terpaksa la jln smpai nk cabut kaki ok..sgt capek aku jalan ngn topek..:) Masuk kdai ni tak berkenan..masuk kdai tu tak bknan..ade dah berkenan terase mahal...adeyh...aku dah cm...tolongla...ble dah letih pndapat aku pn cam tak bape bleyh pakai..so sume die try aku ckp...wow...santekkk... akhirnye die bli baju niyh...


19 MAC 2009,sunway resort hotel n spa
sampai je sunway ngam2 azam maghrib..so trus g solat dlu..then touchup2 skit..kate tak semgt??heheh..masuk hall aku cm trus tak bape ade mood..meja ktorg suppose all gurls..tapi malangnyer ade sorg mamat ni tersesat..tension je..sbnrnye jeles topek tak semeja kali ni..tpi btul aku tension mlm tu coz aku rase cam tak sesuai die sorg..paling aku kesian if sbb terpakse dok sblh die..yela sape nk dok sblh die n kebetulan if smpai lewat..umai bawak kete sesat kay...sian dorg..


time mkn baru mood aku ok skit..bese la makan...chapa likes it..tapi skali lagi mamat poyo tu dok mkn lelaju n tmbh..mane aci niyh..aku dah arr lapar..tpi kna la behaves...mak aku pesan..behave urself time kat meja mkn..ni dah rupe takde table manners je..tensi skali lagi..haha..tapi ade satu part yg sgt best...ahahahha[gelak evil dlu]..menu udang masak ape tah..sedap..n yg lebih best aku mkn laju kali ni..die tekebil2 nk kupas gna sudu garpu..kali ni aku mmg expert..siap tlg member2 aku kupas..n die masih terkebil2..ohhh i lyke...die kalah dimata aku..

then performance cm lain skit arr kali niyh..bak kate kak fiza asal dinner je mesti ade tarian melayu longlai tu..takde la lain kan...tpi kali ni modern dance cm menarik tertarik aku mmg the bomm la kan..walaupun meja kitorg blkg skali tpi pjg2 tengkuk sume org aku tgk nk usha dancersss..aku pn same je kot..sambil dlm ati wow dasatnyer..tapi bwk2 bertenang sambil msg2 topek...artis pown cam best..bunkface.. lagu die best...vokalis pn hensem..ala2 mix skit...adoii...cuci mata lagi...tpi skdr kat situ je la..adek2 kowt!!!
tgk org amik anugerah..ok la..balik2 dak tu..balik2 org yg same...biarla..diorg aktif..apo nak dikato...tpi aku tak kesah..yg penting mkn..ye arr nk berlawan ngn mamat poyo tu agi..kalo aku tersyok sendri tgk2 org abes die menang...ape pnye mission la kat ati aku niyh...

then photo2 session..opppssssss sblm tu...aku kna cite part niyh...aku teman if gi toilet..toilet pn santekkk..pnye arr kagum kan..tempat tisu pn exclusive sampai membuatkan aku letak phone aku atas tu...skali...........AKU TERTINGGAL PHN AKU....dah arr tak perasan..blh plak terlupe..dh masuk dewan baru aku perasan apsal topek tak msg ni...ape lagi cam cacing kerawit aku lari..cacing lari kewr..pape je la...dlm ati aku time tu tuhan je tau...kalo ilang tak berlagu aku nanges...tak sampai 2 bln kot aku pakai..naseb mmg sgt9999999999 baik...elok je die dok kat situ..hehe..puuhhh lega..

pastu masuk dewan sambung photo session ktorg..topek dtg kat meja n gedik2 tngkap gmbr kay..paling syok member aku...zira menunjukkan keberanian die...aku sgt kagum ngn dak ni..tak yah la cite ape die buat tapi mmg aku..topek n syera gelak besau la....so sume tumpu pade dorg..klik2 ape yg patut..hehe..suke2..

kat lua pn dok bergambr2 lagi..kat tmpat bas pn gmbr2 lagi...n aku suke je kan nk menjeleskn org..tapi bkn die jeles pn..bkn aku yg bergmbr ngn tuttttt pn..kalo aku bergmbr baru ar die harus jeles..ni topek je bergambo..takpe2..







so inila antara saat2 manis MAK kali ni...aku happy sgt sbb dpt jumpe ngn sume kwn2 aku yg aku syg bangat...ntah tak tau la bile dpt berdinner lagi..sem dpn je tinggal..dinner sem 2..so mybe aku dh takde...tpi tgk la..memandangkan topek still ade..zira..umai..if n lain2 still ade maybe aku dtg..cewahh mencontohi awek misae@ epul seketika...
zira,safa,syira,if..umai...


syira..if..safa...zira




zira ngn junior..






















akhirnye ade satu gmbr pakai mask..


ok pjg lebar entry kali niyh..merepek mmg hobi i ok..tpi tak bape best..trying to upload gmbr fotogedik aku ngn topek tak blh plak..bluetooth connection problem..APE HAL LA..takpe..yg pnting its a nite to be happy..

0 comments:

Post a Comment