Pages

Sunday, March 15, 2009

tenkiu..

haiyaaaaaakkkkkkkk..
wahh bunyi cam nk berkungfu dh aku mlm ni..heheh...
actually hari ni sgt best..
hari lain pn best tapi hari ni extra best..suke je safa ni kan bile dpt present2 ni..hihi..
tercair je slalu...eventho tgh marah melangit kowt..

pgi tadi awl2 lagi aku call die..konfem tak mangun lagi mamat ni..aku begitu sure...tetibe phn aku djawab..[aik..tak tdo lak]...slalu nyer kul 3 ptg tak bgn lagi..wah...terlebeyh sudeh..takde la sehiperbola tu...dgn suara yg cm org tak tdo disaat tu...topek pn ckp die kat mid ngn kengkawan die...uwaawawwaaa..aku kna tinggal..

apekan daya...thesis aku menunggu dimeja..so tak ley ikot kay..

aku dengki sbnrnye die kuar..dh la kuar ngn alan..khawa..n ntah sape lagi arr..aku tak kesah...demi chenta..daku percaya...pe ke jadah ehh...aku tau die kuar ngn laki je sume..lagi die pn nk gak berhungga2 ngn kengkawan die..kan bosan je kalo kuar ngn akuje...balik2 safa..balik2 safa..wat daaa...

aku call tak angkat..aku msg tak weply..wahh..ade kawan tinggal aku..dhsyat ni..hihi...dgn bercampur jeles tak dpt kuar bersukaria..aku pn majuk...siap msg die.."topek..sfa majuk"...apedaaa....besela hrpan yg tinggi nk die pujuk..so da gediks..wat ever..aku mmg cenggitu..

yg best die pujuk...yeah..mission impossible dah jadi possible niyh..lalu die menghadiahkan hamper kat aku...famous amos agi..hehe..i lyke..

*terubat rase hati tak menang cbutan bertuah smlm..haha..

nway..thanx taufiq...tak perlu la berhadiah2 bagai...safa ni kalo majuk pn bkn sampai 3 jam pn..hahah...u're nice anyway..kekalkan lah hawa ini dihati mu...thnx a lot 4 da cookies..teringat zaman2 keje vitacare..berdepan ngn vitacare ade famous amos...aku slalu je gi pow biskut panas2 dari oven diorg...sedappp wooo...hehe..


tarraaa...inilah die present aku utk hari ni...thnx..walaupun cinta itu bkn diukur dgn wang ringgit atau material...tapi tak slh kalo buat surprise cmni skali skala...ingat tu skali skala...kalo slalu botak la si pemberi....mgkin ini tande die appreciate kite...trima kaseh krn menerima diri ini seadanya..

0 comments:

Post a Comment