Pages

Sunday, March 8, 2009

cupcakes for him..

hari menghargai si dia..
hope u like it pek..

so..inilah cupcakes khas buat topek

dear taufiq asraf kamarulzaman..arini sy hargai awk..hehh..bunyi cm hari2 lain tak hargai jer..ape ke kejam nyer safa niyh...bkn itu maknenyer..cume dlm seminggu yg lps aku asek dok sebuk bukak website n blog yg ade cupcakes yg chumil2...mule la idea nk order..tapi pikir2..kalo aku order utk diri sndiri nnt cm perasan lak..nk order utk org sure aku tak dpt rase nikmat kecomelan cuppycakes itu...

so terpikir sejenak la kan..nk bagi kat topek...pemurah dak ni..kalo aku kasik die sure die pelawa aku mkn skali..yes!!dats the point..h

tapi bkn la skdr memberi tnpa nilai..bak kate ustaz hasrizal..cinta itu kna memberi takleyh asik nk menerima jer...kalo asek menerima..lame2 kite demand..n bile demand kite akn mempunyai sifat expect people to be as perfect as we want it..n bile org itu tak sesempurna yg kite mahukan...mula la cerai berai break n so on..

dgn niat yg cume Allah je tau..aku pn menghadiahkan kpd cik topekku cupcakes n card..takde sempena pape..sempena nk tgk die happy n tau aku ni dlm suke memarah n majuk2 masih berbukit rase syg tuhh..hihi..

ape kahh aku sudah mula jiwang..ok stop it nadia..udah2 la tu..kang topek bangga lak dpt aku..hihi..

thanx 4 evrything taufiq..u alwiz there as i need sumone to listen to my problem..n slalu sbr dgn kerenah chapa niyh..akan aku sntiasa mendoakan hubungan ini kekal dgn redhaNya...

ps: thnx kak sue 4 the cupcakes...kengkawan..kalo nk tgk cake yg kakak sedara aku buat bleh la click kat pretty yummy kat tepi ni ek..[pomot skit]..n thnx 2 abg shudi yg sudi mendeliverkan cupcakes tnpe byran upah..hihi

0 comments:

Post a Comment