Pages

Monday, June 29, 2009

ok..post jap je b4 balik...

heeee..
arini aku bosan..tak tau nk wat ape kat telekom ni..dlm schedule tulis buat laporan...and aku lebih boring sbb report aku dah siap..n dah anta pn time dr anis dtg aitu...

huhu..
kisah dr anis dtg..nnt2 la aku cite..next2 entry..
pape pn thnx pakcik jaafar..byk backup aku yg malas keje ni..hoho..

arini..mulenye perpisahan ngn dayah..wan ade kat cni..tpi die bz with lmg..so aku sincerely boring tahap dewa..

sedeyh sgt nurul takde.......
rindu ko yang..

so ikut pakcik mail n faizal g wat keje..faizal si bdk hensem yg memalu..mcm la aku nk die..aku dah ade topek ok..yaww..

ptg tdi ade board meeting..nurul dtg cni..yes2!!

pakcik pujuk2 supervisor die yg terlalu syg nurul utk let go nurul kat cni with aku...hish..kembar lain size n lain parents yg tidak boleh dipisahkan.ecece..

luckily en saadi..supervisor die kasik...double happy...yes2..esok aku keje ade member utk gossip..i loike....

nurul..see ya tomorrow...tu je nk update..ok..time utk pulang kerumah bonda...

0 comments:

Post a Comment