Pages

Wednesday, June 17, 2009

sedih menjengah..

nape bila time happy2 kte sering dkaitkan dgn sedih??




nape org slalu ckp kat aku time aku gelak besau.. "safa..ko jgn gelak sgt,kang sedih balik kang"..

[sila wat muka sedih camni bile sedih]


honestly aku happy jdi practical student kat cni..best sbb ade org2 yg sgt3 baik..setiap department n branch yg aku pgi..alhamdullilah aku blh bwk diri dgn cemerlang..hahha..bkn senang nk wat org ceria mcm kte ceria..




tpi nth nape setiap kali aku happy gile..gelak cm smpai kuar air mata...msti mlmnye aku akn muram..sedeyh...time tu tetiba rase topek jauh..topek takde..jadi sunyi cm ank tunggal je..




arini bertambh sedih bile sumthing happen dis morning..dgn aku yg setiap hari happy tetibe cm rase diragut je..rase tak patut aku make that call..yer la hari ni hari die..bebas nk ckp ape yg die suka..ape yg aku pikir skrg cume nk btulkan emosi aku yg sgt3 suke pikir detail ni..




nape la aku ni jenis org yg suke berat2 kan kepale pikir satu bnda tu sampai ke mlm..small matter pn jdi besau pada aku..aku dah cube utk motivate diri supaya tak pikir lagi...tapi aku semakin sedih bile tibe2 teringat..


takpe..ko bknnye akn jmpa makhluk bercakap kasar itu...sbr la duhai hati..jadila happy balik..please..hahah

0 comments:

Post a Comment