Pages

Tuesday, March 22, 2011

bebel2 kosong

salam to all..

pejam celik..celik pejam..dah sbln dah chapa kat bumi sabah ni..rase cam baru je lagi update pasal penghijrahan aku ke sini...n bile one of my fren suh update blog aku cam..aik..bkn baru ke lagi aku hapdate?

ko rindu aku ekk rad?MySpace

ok..its too early to judge anything here..the new life that i'll be facing for the next not-sure-how-many-years..but currently what i can say is..i'm happy with what i have now.

ok..u know why?

firstly,naseb ko sgt baik if ko compare among frens yg dpt lagi jauh from what u might expect.so sila stop comparing dgn org yg dpt semenanjung tmbh2 org yg dpt skolah dpn umah dorg je,..mmg la blh wat ko gile pikir..MySpace

2ndly,this mrsm is not that worst ok!student mmg bijak2 n willing to learn..n this experience mmg 'jarang' di skolah biase.. a day b4 holiday yg lps..a group of student dtg ke jbtn n ask for homework.. "teacher,cuti ni nnt ade homework ka teacher?"seriyesly mmbuatkan aku rase..wow!zaman teacher skolah..teacher tak suke homework..btul la org kate zaman dah berubah..heheh

3rdly, atleast penempatan aku ni disini blh dikira lucky sbb sgt dkt dgn AIRPORT...n perkara ini sgt pnting...plus jugak sgt dkt dgn bandar kota kinabalu utk aku borong segala mutiara n ikan masin yg ade.

ok..stlh membace..sila la abaikan stiap point..sbb dis is how my healing process..cube menenangkan hati yg perghhh..hanya tuhan yg tau

so now..the best part is..aku mula mengira n waiting for the next becoming holiday...eager to go back to ipoh...cuti yg lps aku balik..n cuti2 yg akn dtg pn insyaALLAH aku balik..andai duit mengizinkanlah..n andai ade sponsor2 yg berhati mulia..sila2 lahh bank in..hehehehMySpace

balik ipoh...oppkos bnda yg sgt best!blh hug ibu..blh hug ayh...heaven sgt!skrg ni chapa sdg mengumpul kredit utk balik n berkhidmat disemenanjung..segala kursus yg MARA offer..sume aku trime..so dat blh balik semenanjung dgn free nyer..ahakkss

cewah..n memandangkan bile ckp pasal kk sume org cam...wahh kk best tau...n yet aku blum jumpe lagi keseronokan itu..aku akn explore..skrg tgh kumpul seramai2nyer member n wat trip2 ke merata2 pulau n tmpat2 shantek...n sile jeles skrg..sekian MySpace


balik yeay!!!

2 comments:

radzdynna said...

haha...ak penat rindu ko wei...
hehe...
eleh, takat pulau2 tanpa KCS, xbermakna ok... (cuba untuk mematahkan kesronokan ko)
hahaha

safanadia said...

aku pn memujuk hati je tu..

Post a Comment