Pages

Tuesday, March 29, 2011

bila dia jauh

salam..ok mula2 mari kte bertnye..knapa kau begitu jauh?knape knape knape?sbb ko dok semenanjung n aku dok borneo ke?aiii cewahh

ok..entry ni skadar mengisi mase sblm tdo..sunyi barangkali.so berckp dgn blog..dgn harapan blog akn mblas percakapan aku..

of coz..as time flies,day by day aku sgt homesick teringatkan rumah..yaa..its really hard for me to be here..still in the adaption process.sume bnda kat semenanjung especially ipoh seems to make me rindu menggila..family mmg on top la..family disini bermksud big family.. yg mane slagi ko ade kaitan ngn chapa tak kirala bau2 bacang ke bau2 durian ke..aku rindu sume..

plus skrg..i mean at this moment aku sgt rindukan dia.knapa dia?sbb die jauh?tu mmg la..tpi lbih kpd aku terase die jauh..mcm ayh ibu..yes diorg jauh,tpi aku dgr suara mereka hari2..sembang tnye khabar hari2..tpi die?lately makin kurg..10min would be very long..knape yer?awk dah bosan ngn sy?choii..what a lame question!

mgkin jarak pemisah ini antara dugaan utk menduga kekuatan n keutuhan..sjauh mane ko sanggup..yes barangkali.atau mgkin juga status mjadi benteng yg besar utk kte berhubung?ya..juga barangkali...but what i can say..i really miss you..



bile teringt2 life yg best di um..aku ada die..study dgn die.jln2 weekend pn dgn die..gado2 pn dgn dia..gayut2 pn dgn dia..sharing problems pn dgn dia...but now..bile sume tu takkan mampu dibuat lagi..dia smakin sbuk dgn master dia..n aku smakin sunyi tmbh2 bile ksorgan dibumi sbah ni..


ape yg mampu skrg.aku cume kuatkan doa utk trus bsama ngn dia..smoga walau mcm mane ssh pn one day aku jadi milik dia..tu impian terbesar dlm idup aku..yg mane cuma Allah yg tau ape perasaan aku itu.. n smoga Allah mngawasi n melindungi dia..dia antara insan bermakna dlm idup chapa..


p/s:mood skrg adalah teringtkan dia...maafkan sy andai entry ini menjengkilkan anda2 yg membaca..i have no one to share my feelings now..and i only have my blog..thank yu

4 comments:

nurulizzahz said...

semoga cepat jodoh dgn soulmate..

uchiha ct-k said...

huhu....tabahkan hati safa!

*mmm...xtau nak komen pe...huhu*

safanadia said...

izzah..sfa pn harap n doakan begitu..nk ikut jejak izzah..waaa..

umai::daku sedang berusaha utk tabah ni..

Ahya said...

alalalala chapa!
rindu lah lame tak dgr chapa bising2 dlm kelas. heheheh. :D

Post a Comment