Sunday, November 29, 2009

sendirian..

awal pagi tadi..aku tergerak nk msg ibu..

"Allah menguji keikhlasan bila bersendirian..Allah memberi kedewasaan bila didatangi masalah..Allah melatih kesabaran dlm kesakitan...dan Allah tak pernah mengambil sesuatuyang kta syg melainkan sengan mengantikan dgn sesuatu yang lebih baik..."

ya..semalam bermula perjalanan hidup baru..no more staying in college..blaja berdikari diluar..menyewa di pantai permai...sgt la permai kan...hehe..bersyukur dgn rumah yg ok..bersih..luas n hargai sewa yg berpatutan..hoho..thnx to umai n lin...

maka semlm jugak..dorg2 sume tak start pindah lagi..aku je baru masuk..ingtkan housemate ade..tak kisah la tak kenal pn..aku blh je nk mesra2-wat-muka-tak-malu-ni.. cm tak bese. skali sume takde..mengharap smpai ke mlm..tpi still takde..maka akhirnye nk taknak kna gak la tdo sorg2..mule2 takut gak..tapi cube la berdikari..branikan diri..

tdo mmg sahla tak lena..punye la aku tahan mata tak tdo ptg tu so dat mlm blh tdo ngn aman skali tak bejaya...mcm2 dtg serentak..mula la pikir bnda2 yg tak patut pikir..langsung tak leyh tdo..kul 3 anjing dh menyalak2...cuak dowh...last solution aku berselubung dgn selimut...evntho bilik tu takde kipas n aku mcm cacing kepanasan dlm slimut tadi..hoho..kul 4.30 baru terlena dan terjaga kul 6.30 utk solat subuh...

pengalaman mematangkn..go chapa!

 

0 comments:

Post a Comment