Pages

Tuesday, May 19, 2009

memenuhi kehendak pelanggan..

dah seminggu aku kat MDF..arini aku masuk bhgian SAFF..sepatutnye smlm lagi tpi besela..safa kan last minute person..so jadual tugas pn aku baru ambik smlm..seb baik takde sape brani marah aku..hehe..citt..SAFF ni bhgian yg memerlukan aku kuar bersame pakcik2 hensem utk baiki mane2 report dari pelanggan streamyx and tepon bese..rupenye ramai gak org yg suke wat aduan ek..harini je ade 40..aisehh...tyme aku kna kluar la manyak lak doketnye..pade yg tak tau..doket tu kerosakan..org2 TM ni panggil doket..

arini aku ikut sorg pakcik ni..en roslan..seb baik dapat yg sporting..

so pegi la cabinet yg slalu aku nmpak tpi tak pnh amik tau..ade kat tmn2 umah kiter..so bukak menda alah tu n repair..aku cdg nk tgk2 je..skali kna wat..tpi wat smbil gelak2...cik lan n en ismail gile kelakar..plus ade aku yg ske gelak..so riuh rendah la tpi jln tu sampai org pndang2..hahha..

best gak blaja menda2 baru ni...tp yg tak best aku bakal jadik itam kalo berterusan camni...seyes wei..panas gile kot..rela lagi aku wat keje kat MDF..dah la aircond kuat..hahha..tetiba rindu..

aku hrp sgt minggu ni yg berbakikan 3hari ni cpt berlalu...aku tanak itam...nnt topek aku larikk..hahah...

report practical aku stakat ni cam hampeh lagi...bnyak tak siap...balik umah...letih...makan..solat...tdo...so keje delay lagi...ade sesape nk tolong aku wat...tlg la..sharing is a good manners..hahah..

2 comments:

Aizuddin said...

wawa... ko nak tau x safa, sapa yang send report tu? aku la, aku update dalam WebSTAR system, assign technician follow up. ko baru dapat 40, kalau kat operation floor ada lagi seribu lebih lagi nak kena assign..... Selamat menyelongkar cabinet TM, DSLAM, Exchange, untuk mencari docet yang kitoarng di VADS dah buat report tu.. hahaha...

safanadia said...

mmg la..vads kan co-company telekom..hahha..nway dah abes ad practikal kat situ..bermulala sem baru..

Post a Comment