Pages

Sunday, May 1, 2011

while waiting for my flight

assalamualaikum.
insyaAllah sementara tunggu flight chapa jam 1.30 japgi..sempat kot nk kasik update skit.idea takde.just go with the flow of my finger right now.

first.aku alone skrg..but I shud always be glad that eventho i'm alone in person..but Allah still always here to guide me.sungguh.anda2 sume blh katekan..chapa tak mungkin alone..keramahan die takkan buat die alone..yupp..maybe its apply for sumtimes...again..SUMTIMES shaja

bile sampai mase n keadaan kte sume akn hadapi perasaan keseorangan itu..utk chapa zaman gelak ketawa gile-mengilai dah lame tak jengah kedlm hati..mgkin luaran ketawa..dlmannye sengsara...

aku punya sahabat2 yg sgt2 aku syg..sgt2 syg..tpi skrg mereka diberi sedikit ujian n aku jugak sgt mengharap ujian itu Allah uji utk kukuhkan ukhwah kami..seriously..aku hanya mampu berdoa agar mereka cpt2 berbaik...aku taknak ade yg akn kekok antara kte sume..n aku admit aku juga kdg2 terlebih tegas utk bersuara...and people have to expect the unexpected words from me...aku mintak ampun.u know who u are..

bile semakin jauh..hati semakin berat nk lepaskan..skrg aku sorg2 kat LCCT ni ditambah dgn mase yg agak lame utk menunggu...takpe..save journey insyaALLAH...aku terpikir...sume org sampai satu mase akn tinggalkan aku...yes.or maybe in other way aku tinggalkan org..mgkin dlu bond sahabat tu kuat...sbb kte cume ade kawan shja instead of family around us..tpi skrg masing2 dh mula didetikkan hati utk ade pasangan..aku dah didetik for about 4 years ++...tpi tak pernah sedetik pn utk aku lupe sahabat2 aku...trust memainkan peranan pnting disini...as example:dlu along single..skrg dah kawen..ade komitmen..family..anak sume...n yet fikiran jahat aku boleh je pikir yg aku akn ilang kakak yg concern pasal aku...now trust play it role...n keadaan ok je...sume tu ape yg kite pikir..so kalo katekan sahabat2 aku tinggalkan aku[itu perasaan aku] tapi actually komitmen mereka telah didivide kpada bahagian2 lain..aku kna admit..sampai satu mase mgkin aku pn akn alami perkara tu...trust them...and u won't loss them...aku jugak nk minta maaf pade kwn2 andai aku terlebih concern about topek n membuatkan korg terasa...tpi honestly kalo la situasi two incoming call at same time..or maybe cross call..aku mmg pilih utk menjwb call kawan..ihave my own reason..so dun worry..

ok..ape aku melalut ni..takpe...as i said...i'm writing not with guidance,go wit the flow.

skrg nk ckp ape ekk..ok..ape aku rase la..skrg perasaan aku cume nk berada disemenanjung...maka doakan la.. ok..skrg mase nk naik flight dah...got to go..bye..salam syg semenanjung..doakan chapa dpt transfer..amin..amin..

0 comments:

Post a Comment