Pages

Thursday, January 15, 2009

~lame tak update..let start da story..~

huhu..
lame gak tak mengupdatekan blog dgn citer2 panas..haha[panas kewr]..nway..lately aku sgt bz..bz ngn keje..bz ngn lecture..bz ngn problem..adeyh..sedeyh menjadi safa buat seketika..bydaway wat to do..
my previous post shows my feeling at that time..can't imagine to stop loving sumone u love..okla lagi..bak kate ibu..syona kan kuat..kuat la sgt..sigh~

as usual aku kna keje cm bese..so problem pn cm dibawa terbang buat seketika..HAPPY :)

owh yer..hmpir terlupe..my
new experience..aku involve as da PEMAMER for UM EXPO..tak sesuai tol name tu..tapi yg bestnye aku blja bnda baru..rupe2nye byk research kat um niyh..termasuklah my final project..i'm just happy being there,not just bcoz i'm the presenter..malah kitorg tak present pn..dr zul yg present..tp dis programme really educate me on wat the main reason people doing research..contoh pling senang dean of my faculty baru je bagi talk about their group research on phosphorus yang sbnrnye bermanfaat utk kegunaan manusia but once disalahgunakan akn menghancurkan kiter...tak smpai seminggu talk tu..kluar brita israel gunakan bom fosforus di semenanjung gaza..skali lagi..research is very important..aku ckp ni takde la unsur2 ape pn..bkn jga kerana aku wat research for final projek sem ni..dun get me wrong ya..just nk kagumla..untuk um expo ni pn cm ade menang kalah..so pojek sape power bleyh la dpt gold medal..as usual dr zul tak mengidamkan medal..he just want us to get the experience,build the confident and get the certificate..but finally we manage to get the SILVER MEDAL..proud to make my supervisor happy becoz myself n su vei[my partner] adalah experiment pertama die..haha..die tak penah amik projek student lagi b4 dis..


coating system group & su vei..my lab partner



poster group kitorg..
seperti biasa..si kecik ni x ketinggalan..

0 comments:

Post a Comment